Selasa, Jun 15

nape jant0ng aku cm kne sawan lak nie.??

lg beberape hari jea aku ade kt jB...chewah !!
HAHA
ekceli aq tak la kesima sgt..aq eksited d0e na g tmpt bawu..
aq na cari kwn baru..BEST FRENS BARU..eh??asal pkataan uh besar..??
HAHA..
aq bkn nye na buang membe lame aq..cme,ish !!
ssh la na st0ry..aq taw walau sheera ckp dy ta marah aq..
dy ckp dy da lupe bgai..
aq tau dy styll ade marah jgak siket2..yes !!Aq juge akn wat begitu 0ke..
cm skang nie..aq buang thea..smpy sheera 65/7 tanye aq asal ta lyn thea -_-
b0san 0ke..
xp na wat cmne en..aku ta leyh trime sesangt a.k.a sesungut bile 0rg yg aku caye leyh tikam buah pnggang aku!!naseb bek aku tak terkujat taw !!huhu
aq cme na cari kwn baru yg paham aku,, n y pntng aq na try syg dy cm aq syg sheera..yg m0st imp0rtant janji aku takkan cple nan 0rg yg pnah bestie aku syg
aku dah wat sheera upset nan aq..-_-
aku takan ulang bnde yg same k..


ashraf rasull pkwe nye sheera..aq taw k0 add aq kt fb sbb na k0rek pasl sheera en.?tp s0ri babe,aq pnah wat sheera sdeyh,,n aq takan wat lg,,even niat k0 utk kwn..aq ta nak.sbb dul tme n0a pn begitu jg mule2 aq lyn sbg kwn..xp lelame ape da jd
aq tanak la dpt kwn cm fathiah yus0f..aq tak marah dy sbb dy cter hal aq kat sheera(n0a n aq)
its 0ke f0r me..cme aq saket haty sgt2 sBB nie bkn yg pertama...dah berj0ta a.k.a berbilli0n simen taw!
aq jea kne sab0...jemb0t en pangai kau...
grr!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan